Menú
Programa

Doing Business in Specific Markets

¿QUIERES SOLICITAR INFORMACIÓN?
CONCEPTOS
CLAVE
1
REVIEW OF THE MACRO AND MICRO ENVIRONMENT IN SPECIFIC INTERNATIONAL MARKETS
2
PROFILES OF CONSUMERS IN SPECIFIC INTERNATIONAL MARKETS
3
ENTRY STRATEGIES IN EACH INTERNATIONAL MARKET
4
BUSINESS OPPORTUNITIES IN SPECIFIC INTERNATIONAL MARKETS
Matrícula
Categoría:

Marketing

Modalidad:Presencial
Edición:I
Inicio: 10/06/2021. Plazo de inscripción cerrado hasta la próxima edición.
Fin Preinscripción: 10/06/2021
Precio: 390€
Matricúlate ahora

Información

OBJECTIVES

  • Identify business opportunities in specific international markets (Asia, Latin America, Europe, Asia, USA / Canada, Africa and Oceania).

  • Analyze the specific characteristics of each international market and evaluate their international business opportunities.
     

PROFESORES

MÓDULOS

REVIEW OF THE MACRO AND MICRO ENVIRONMENT IN SPECIFIC INTERNATIONAL MARKETS
PROFILES OF CONSUMERS IN SPECIFIC INTERNATIONAL MARKETS
ENTRY STRATEGIES IN EACH INTERNATIONAL MARKET
BUSINESS OPPORTUNITIES IN SPECIFIC INTERNATIONAL MARKETS
PROG-MK-OF-DOING-BUSINESS-I
CAPTCHA
Esta pregunta se hace para comprobar que usted es una persona real e impedir el envío de spam.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.
A lo largo de nuestros más de 25 años de vida,
más de 13.000 alumnos han confiado
en la excelencia y la calidad de la formación de ENAE Business School.
Matricúlate ahora

COMPÁRTELO